اس ام اس جدایییییییییییییییییییییی


شیک ترین چت روم ایران

وقتی دیدی ناراحتی یا خوشحالیت براش فرقی نمیکنه ، دیگه وقتشه فراموشش کنی . . .

 

 

 

 

 

 

رفتی و ندیدی که چه محشر کردم
بااشک تمام کوچه را تر کردم
دیشب که سکوت خانه دق مرگم کرد
وابستگی ام را به تو باور کردم . . .

 

 

 

 

 

 

گرچه کردم ذوقها از آشناییهای او / انتقام از من کشید، آخر جداییهای او . . .

 

 

 

 

 

 

روزی ازم پرسیدی بزرگترین آرزوت چیست ؟
گفتم بر اورده شدن ارزوی تو !
ولی ندانستم ارزوی تو
جدایی از من است . . .

 

 

 

 

 

 

در شیرینی بوسه غرق بودیم .که ناگهان شوری اشک رابر لبانم احساس کردم
و فهمیدم که این بوسه ، بوسه ی جدایی است . . .

 

 

 

 

 

 

جدایی به روز آدم چیزی نمی آورد . . .
به شب آدم ، اما . . . !

 

 

 

 

 

 

یک چشم من از روز جدایی بگریست
چشم دگرم گفت چرا ؟ گریه ز چیست
چون روز وصال شد فرازش کردم
گفتم نگریستی نباید نگریست

 

 

 

 

 

 

دوستی اتفاق است ، جدایی رسم طبیعت
طبیعت زیباست ، نه به زیبایی حقیقت
حقیقت تلخ است ، نه به تلخی جدایی
جدایی سخت است نه به تلخی تنهایی . . .

 

 

 

 

 

 

همیشه تو را در نفس هایم احساس می کردم ، تو همیشه همراه من بودی ! علت جدایی تو از من ، من بودم !

 

 

 

 

 

 

چو به دست دل سپردم
بخود این گمان نبردم
که نه تاب وصل دارم
نه تحمل جدایی . . .

 

 

 

 

 

 

ای کاش . . .
قانون همه ی دوستی ها این بود :
یا
رفاقت تعطیل ..
یا جدایی هرگز ..!

 

 

 

 

 

 

سلام سلطان قلبها ، تو ای همزاد گلها ، منم بابای بارون
منم سلطان غمها ، سلام کردم نگی هی بی وفایی ، سلام کردم بگم وای از جدایی . . .

 

 

 

 

 

 

بد تر از رفتن گندیست که انسانها به باور یکدیگر می زنند !

 

 

 

 

 

 

به سرنوشت بیندیش که چگونه تصویر گر جدایی هاست
بر من خرده مگیر چراکه جبر زمانه از آغاز هر زمانه از
آغاز هر سلامی بدرود میرسد . . .

 

 

 

 

 

 

ای کاش آشنایی ها نبود یا به دنبالش جدایی ها نبود
یا مرا با او نمی کردی آشنا یا مرا از او نمی کردی ، جدا . . .

 

 

 

 

 

 

جدا موندن از کسی که دوستش داری فرقی با مردن نمی کنه , پس عمری که بی تو می گذره مرگی است به نام زندگی . . .

 

 

 

 

 

 

تمام عشق تو را قطار جدایى روى ریل سرنوشتم برد ولى هنوز گل یادت اینجا گوشه اى از قلبم منتظر برگشتنت است . . .
من هر روز یادت را با اشکهایم آب میدهم . . .
کو دهقان فداکار احساس هایت ؟

 

 

 

 

 

 

هوای بوی تنت را کرده ام ، می دانی . . .
پیرهن جدایی ات بدجور به قامتم گشاد است . . . !

 


نظرات شما عزیزان:

katayun72
ساعت7:59---4 دی 1391
شیک و پیک همه چیزش تکه

عسل
ساعت12:58---25 آذر 1391
باحال بودن خیلیییییییییییییییییییییییی
دوستون دارم
بااااااااااااااااااااااااااا اای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 24 آذر 1391برچسب:,ساعت 15:17 توسط سعید| |


Power By: LoxBlog.Com